FORUM klanu Bractwo_Stali
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum FORUM klanu Bractwo_Stali Strona Główna
->
Kampania online III Teutonic
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
English - open
----------------
Our website
Registration
Hall for emissaries from other clans
Bractwo_Stali - część otwarta
----------------
STATUT
Zamek - sala wizyt
REKRUTACJA
Nasze Trofea
ZAMEK - tylko dla klanowiczów
----------------
Sala Obrad
Koszary
TAKTYKA
Rada Bractwa
Napoleonic Total War II
Turnieje - tylko dla klanowiczów
----------------
CWC
Inne
TWPL
TWWC
Golden Sword
Mistrzostwa Polski
Tournament Central
Turnieje Totalwar.org.pl
Oficjalna Polska Liga 1v1
Heyah Logitech Cybersport
Screeny z walk
----------------
Screeny z turniejów - część otwarta
Screeny z zwykłych potyczek - część zamknięta
Tournament ViCtoriA - closed
----------------
Info
Rules
ViCtoriA - Website
Hall of Fame
Inne - część otwarta
----------------
Wielka Kampania Online II
Kampania online III Teutonic
Kampania Online Orga
Inne Gry
Gospoda
Twórczość
Archiwum
ViCtoriA I (MTW2)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Milanos
Wysłany: Czw 14:04, 07 Sty 2010
Temat postu:
A co będziemy wypisywać o to zasady z orga ogólne i ich używajmy
1. Tury
a) Sejvy uploadujemy na
http://www.speedyshare.com/
i dajemy link na forum w temacie "Kolejka". Mile widziane jest informowanie o turze również na gg. Każdy ma 24 godz na wykonanie swojej tury. Jeżeli w tym czasie to nie nastąpi, turę robi MG. W przypadku, gdy ktoś trzy razy z rzędu osobiście nie wykona kolejki, wypada z gry, a jego miejsce zajmuje pierwsza osoba na liście rezerwowej.
b) W razie dłuższej, uzasadnionej nieobecności (np. wyjazd na tydzień-dwa) i związanego z tym braku możliwości samodzielnego wykonania tury, gracz powinien powiadomić o tym MG i znaleźć tymczasowego zastępcę.
2. Dyplomacja
a) Za wiążące uznawane są wyłącznie traktaty zawarte oficjalnie, tzn. ogłoszone na forum i potwierdzone przez wszystkie zainteresowane strony. MG nie będzie brał pod uwagę tajnych ustaleń poszczególnych graczy.
b) W przypadku znaczącego złamania paktu MG może zasymulować bunt w kraju agresora, polegający na stracie pewnej kwoty pieniędzy, spaleniu budynku, dezercji wojska. Rozmiar takiego buntu będzie wyznaczany przez MG na podstawie strat spowodowanych złamaniem paktu i nie podlega on dyskusji.
W takiej sytuacji Gracz, który wykonuje turę przed osobą która złamała pakt, przekazuje turę wyłącznie MG, ten symuluje bunt i przekazuje turę do winowajcy.
Bunt może powstać jedynie w wyniku złamania oficjalnego paktu podpisanego w ambasadzie.
Bunt nie powstanie, jeśli pakt został oficjalnie wypowiedziany w ambasadzie na 2/4 tury wcześniej w razie nieagresji/sojuszu. W razie ataku na naszego sojusznika, możemy atakować po upływie 1/2 tur ( nieagresja/sojusz ). Liczy się kolejność zawarcia paktu.
c) Wejście na teren państwa z którym łączy nas pakt o nieagresji, będzie uznawane za atak.
d) W przypadku wypowiedzenia wojny, gracze są proszeni o uzasadnienie wybuchu konfliktu - szczególnie mile widziane są barwne opisy utrzymane w klimatach epoki:)
e) W przypadku wojny pomiędzy dwoma sojusznikami, gracz jest zobowiązany opowiedzieć się po jednej ze stron.
3. Krucjaty i Dżihady.
a) Prawo do zwoływania krucjaty ma wyłącznie Papież (tzn. osoba grająca Państwem Papieskim, MG). W razie jego braku, decyduje głosowanie nacji katolickich.
b) Zabrania się sprzedawania/oddawania miast wyznaczonych jako cel krucjaty/dżihadu.
Przepisy te mają zadanie utrudnić rozgrywkę i uczynić ją bardziej klimatyczną. Ich złamanie będzie karane wydaleniem z kampanii.
c) Bezwzględnie zabrania się atakowania krucjatą krajów chrześcijańskich ( w tym prawosławnych ). Wyjątek stanowią sytuacje, w którym państwo chrześcijańskie wspomaga czynnie kraj muzułmański(udziela mu pomocy wojskowej na jego terytorium, pozwala przemaszerować jego wojskom przez własne terytoria, broni osad tego kraju etc.).
d) Zabrania się atakowania dżihadem państw muzułmańskich
4. Agenci:
a) Zabrania się uzywania szpiegów, w celu zdobycia miasta lub fortu przeciwnika ( poprzez otwieranie bram )
b) Zabrania sie zabijania członków rodziny i generałów, w tym osoby papieskiej.
5. Forty:
a) Zabrania sie przekupywania fortów dyplomatami.
b) Zabrania się budowania wiecej niż dwóch fortów w prowincji na jednego gracza ( nie wolno łączyc limitów np. w jednej prowincji cztery forty, w innej zero )
5. Pozostałe
a) Zabrania sie zatapiania statków przebywających w porcie.
b) W sytuacjach nieuregulowanymi przepisami wszelkie decyzje podejmuje MG, od których nie ma odwołania.
c) Uczestnicy kampanii zobowiązani są wysłać hasła MG zaraz po wykonaniu 1 tury. W przypadku nie wywiązania się z tego zadania karą będzie wydalenie z rozgrywki.
d) Zabrania się sztucznego podtrzymywania nacji przy życiu, poprzez oddawanie im miasta na peryferiach.
e) Zabrania się używania jednostek, uzyskanych poprzez zamianę miasta ( po za jedną, potrzebną do utrzymania miasta )
f) Zakazuje się handlowania miastami z nacjami neutralnymi, przed podpisaniem rozejmu z wrogiem.
g) Zakazuje się poddawania gry, poprzez zostawianie pustych miast, bądź oddawania ich sojusznikowi.
h)Zabronione jest burzenie budynków w oblężonej osadzie.
Markouno
Wysłany: Czw 1:44, 07 Sty 2010
Temat postu: Zasady
Proponuje czarno na bialym wypisac.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin