|
FORUM klanu Bractwo_Stali
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milanos
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)
|
Wysłany: Pon 16:42, 27 Lip 2009 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin bedzie taki jaki jest na orgu tylko z małymi poprawakami
1.0. ROZGRYWKA
Kampania online przez HotSeat rozgrywana jest przez Graczy, Zastępców i Mistrza Gry. Uczestnictwo w grze następuje przez osobiste zgłoszenie się w stosownym temacie. Gracz zobowiązany jest do przekazania hasła Mistrzowi Gry odpowiedzialnemu za daną kampanię i swojemu Zastępcy.
1.1. Poszczególni uczestnicy wykonują ruchy, a następnie zapisują stan gry i przesyłają plik do kolejnego gracza.
1.2. Kolejność wynika z mechaniki gry i przedstawiona jest przy wyborze frakcji w oknie kampanii. Frakcje ustawione są tam rozpoczynając od Anglii, przez Francję, Cesarstwo Niemieckie, Hiszpanię, Wenecję, Sycylię, Mediolan, Szkocję, Bizancjum, Ruś, Maurów, Turcję, Egipt, Danię, Portugalię, Polskę a na Węgrach kończąc. Taka jest też kolejność w grze.
1.5. Gracze otrzymają frakcje drogą losowania
1.7. Poziom trudności rozgrywki to normalny/normalny.
1.8. Skala jednostek to wariant "ogromny".
2.1.. Uczestnicy zobowiązani są do wykonania swoich ruchów w ciągu 24 godzin od otrzymania pliku. Jeżeli z rozmaitych przyczyn gracz nie może dotrzymać terminu, ruch wykonuje wskazany Zastępca. W przypadku gdy Gracz nie posiada Zastępcy lub gdy Zastępca również nie przekaże pliku kolejnemu uczestnikowi, ruchy wykonuje Mistrz Gry.
2.2. Przekazanie pliku z zapisaną grą odbywa się drogą meilową. Gracz wysyła meila do następnego uczestnika i Mistrza Gry. (UWAGA można tak nie ale jeżeli ktoś chce to może wklejać przy pomocy rapida)
2.2.1. W przypadku gdy Gracz chce opuścić czasowo grę, odbiorcą meila będzie Zastępca. W nazwie meila Gracz wpisuje słowo "zastępstwo" i oprócz Mistrza Gry informuje o tym fakcie swojego poprzednika poprzez wpisanie go w opcję "do wiadomości prywatnej".
2.2.2. Powracając do rozgrywki Gracz zawiadamia meilem Mistrza Gry i swego poprzednika w takim czasie, żeby ten drugi zdążył uwzględnić obecność gracza i wysłał meila według zasady 2.2. Wskazana jest też informacja dla Zastępcy.
2.3. Gracze mogą przekazywać plik z zapisanym stanem gry w inny sposób, jednak wtedy obaj muszą podawać Mistrzowi Gry czas wysłania/otrzymania pliku.
3.1. Mistrz Gry wykonuje ruchy za Gracza w przypadku gdy:
- został przez niego poproszony o zastępstwo,
- Gracz nie wykonał ruchów w przepisowych 24 godzinach,
- wskazany przez Gracza Zastępca nie wykonał ruchów w przepisowych 24 godzinach.
3.2. Zgodnie z zasadą neutralności Mistrz Gry pod nieobecność Gracza kieruje frakcją w sposób neutralny starając się ograniczyć jakiekolwiek interakcje z innymi graczami. Zabronione są w szczególności ataki wojsk i akcje agentów. Wszyscy Gracze muszą zostać poinformowani, że frakcją zaczął kierować Mistrz Gry.
3.2. W przypadku gdy Mistrz Gry przejmuje państwo toczące wojnę z innym Graczem zobowiązany jest do jak najszybszego jej zakończenia bez względu na konsekwencje dla przejętej frakcji.
3.2.1. Jeśli Mistrz Gry zastępuje Gracza atakującego inne państwo musi jak najszybciej doprowadzić do rozejmu. Wojska znajdujące się na terytorium napadniętego muszą zostać wycofane.
UWAGA: przepis przestaje obowiązywać, gdy Gracz broniący się zaatakuje wojska Mistrza Gry!!!
3.2.2. Jeśli Mistrz Gry przejmuje państwo napadnięte to oznacza to automatycznie rezygnację z prowincji, w których wojska napastnika mają co najmniej równowagę w stosunku do broniących się.
3.2.2.1. W przypadku przewagi broniących się, napastnik wycofuje się z prowincji, Mistrz Gry w zależności od rozmachu inwazji:
- burzy miejską infrastrukturę zewnętrzną (porty, kopalnie itp.), gdy przeciwnik znajduje się w prowincji,
- burzy budynki związane z obronnością, gdy przeciwnik rozpoczyna oblężenie,
- burzy wszystkie budynki, gdy oblężenie ma się skończyć w następnej turze.
Rozmiary burzenia zależą od uznania Mistrza Gry, jednak musi on uwzględniać takie rzeczy jak mozliwości oblegających, obecność ewentualnej odsieczy, długotrwałość oblężenia itp.
3.2.2.2. Niezależnie od tego, Mistrz Gry przy podpisaniu rozejmu przekazuje cały skarbiec w ręce napastnika. Jeśli napastników jest kilku, dzieli go na równe części dla każdego.
3.2.2.3. W przypadku gdy napadnięta frakcja ma już tylko jedną prowincję, Mistrz Gry doprowadza do wasalizacji na rzecz najaktywniejszego uczestnika wojny. Jeżeli nieobecność się przedłuża, Mistrz Gry doprowadza do likwidacji frakcji i przekazania prowincji w ręce suwerena.
3.3. W przypadku gdy Mistrz Gry przejmuje państwo toczące wojnę z frakcją prowadzona przez komputer, zobowiązany jest do jej jak najszybszego zakończenia. Dopuszczalne są akcje ofensywne typu oblężenia jeżeli wojska nieobecnego Gracza znajdują się na terytorium napadniętego, ataki na buntowników we własnych prowincjach oraz eliminacja heretyków i wiedźm.
4.1. Zastępca dostosowuje się do zaistniałej sytuacji w grze. Politykę i gospodarkę prowadzi według wskazówek Gracza. Jednocześnie wszelkie jego decyzje nie podlegają reklamacjom, stąd wskazane jest dobór osoby zaufanej, dobrze orientujacej się w bierzącej rozgrywce.
PRZYKŁAD: Uczestnik grający Węgrami walczy z Cesarstwem w koalicji z Polską. W pewnym momencie zmuszony jest do dłuższej nieobecności, więc przekazuje rozgrywkę Zastępcy. Natomiast Zastępca, bez jakichkolwiek przesłanek, z miejsca odwraca sojusze i wspólnie z Niemacami atakuje Polskę. W tym momencie organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zaistniałą sytuację.
4.2. Inny Gracz może zostać Zastępcą tylko jednej frakcji.
5.1. Każda frakcja zobowiązana jest do wysłania swego dyplomaty do Rzymu. Zabronione są ataki na podróżującego w stronę miasta emisariusza, niezależnie czy porusza się on lądem czy obrał drogę morską. Na miejscu Gracze za pomocą opcji dyplomatycznych wnoszą do gry postanowienia zawarte w drodze osobistych negocjacji.
I tak jeżeli idzie krucjata np na Turcję to nie może ona po drodze zaatakować np Węgrów czyli Chrześcijanie nie mogą atakować po drodze chrześcijan a muzułmanie muzułmanów. I jest taka kwestia jeżeli w dany region zosat nie wysłana krucjata lub dżihad to nacja posiadająca dany region nie może go nagle komuś oddać aby krucjata się rozwiązała.
Zakładanie paktów o nieagresji jest takie że np nacje które ze sobą zawiążą taki pakt mogą między sobą ustalić ile kto np płaci za zerwanie takiego paktu i teraz narzucenie ogólne jeżeli zerwiesz pakt o nieagresji możesz zaatakować daną nacje dopiero po 3 turach od zerwania paktu to samo się tyczy sojuszników. Inaczej czeka Cie ekskomunika i kazde panstwo bedzie moglo Ciebie zaatakowac. Do tego państwo wypowiadające pakt bądź sojusz może tylko się bronić od ataków przeciwnika przez te pierwsze 3 tury natomiast sam inwazji na przeciwnika nie może dokonać, jeśli przekroczy teren i zostanie to udowodnione na screenie to płaci karę w wysokości 5 tysięcy florenów państwu na które wkroczył pomimo owej zasady odczekania 3 tur. Jeśli państwa zawiązane konfliktem mają tego samego sojusznika to ów sojusznik może się opowiedzieć za jedną ze stron i pomóc mu za 3 tury. Również sojusznik jednej ze stron jest zobowiązany do odczekania 3 tur jeśli ma zawiązany pakt z krajem walczącym z jego sojusznikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milanos
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)
|
Wysłany: Sob 12:59, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Uwaga będzie mała zmiana wiem że teraz to trochę głupie zmienianie zasad ale gdy te pisałem nie znałem się za bardzo na KO i nie wiedziałem ile może zaszkodzić pewna rzecz więc myślę że powinniśmy od teraz zacząć grać szpiegami i assasynami jak jest to robione na orgu czyli można ich używać tylko na rebelie. Piszę to bo ostatnio trochę sporów jest właśnie na tej linii więc w taki sposób zamierzam tą kwestie rozwiązać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SpartaN
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 2214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Sob 19:12, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A to co ja mam zrobić??? Nie będę zdradzać ilości, ale ponoszę bardzo duże wydatki przez szpiegów. No i co ja mam teraz zrobić?? Zaprzestać i na marne tracić kase??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milanos
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)
|
Wysłany: Sob 22:42, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wiem spartan ze to trocę głupie ale gra zaczyna się robić głupia jak wszyscy powoli zaczynają tylko szpiegami otwierać bez oblegania do tego trochę się ograłem i wiem że np jakby mieć armie assasynów to nawet nie trzeba atakować frakcji można tylko nimi wygrać. Masz tyle już terenów i tak potężne państwo że nie powienieneś chyba protestować z tak potężnym państwem zrobienie tobie warsztatów oblężniczych to chyba nie problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SpartaN
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 2214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Nie 0:03, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wielkie państwo, wiele terenów do obrony, a wydatek rzędu około 1,5 tys na szpiegów to nie mało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SpartaN dnia Nie 0:04, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milanos
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)
|
Wysłany: Nie 1:22, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Aj poradzisz sobie spartan zrozum że na początku nie widziałem ile szkody ci szpiedzy mogą robić teraz już wiem pewnie posiadasz ich armie jak mówisz 1,5 tys no ale popatrz wejdziesz na jakieś państwo i 2 tury teraz będziesz mógł je zając a chyba nie o to nam chodzi nie XD pozabijaj ich jakoś zagramy po tej jakąś kolejną może na tym modzie wwmw to już każdy będzie wiedział o co biega i będzie gitara ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Markouno
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:40, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
W sprawie szpiegow decyzja sluszna ,pozwolenie na zdobywanie miast przeciwnika to paranoja ,zreszta samymi zabojcami mozesz zalatwic mocarstwo w 2-3 tury doprowadzajac miasta do ruiny finansowej albo wycinajac najleprze odzzialy dowodcze przed bitwa.
A co byscie pomyslwli o modzie tolkienowskim zrobimy dwie frakcje dobrych i zlych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romanos
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:44, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to już możemy startować z drugą KO... tylko na czym? ;
proponuje wwme lub coś z Kingdoms
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bronti
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Susz
|
Wysłany: Nie 11:51, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Zagrajmy coś na Królestwach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milanos
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)
|
Wysłany: Nie 12:02, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Narazie pograjmy jeszcze na tej trochę bo zrobi się mały zastój z turami i ja do tego będę zraz miał właśnie taki bo studia mi się zaczną a w Białym będę sobie neta dopiero montował więc trochę mi to zajmie ale tak w połowie października możemy i wtedy można 2 kombinować aby na 2 jechać czyli tamtą kończyć a nową zaczynać.
Co do modu to powiem tak marko masz racje bardzo fajny mod z tego co słyszałem lecz bardzo psuje on inne mody, królestwa fajne lecz za mało jest tam nacji a nas za dużo i jakoś dla mnie nie mają tego klimatu bo gram w 1 na orgu.
Ja proponowałbym moda wwmw bo on z niczym niekooliduje do tego jest do ściągnięcia odchudzona wersją tyko z bitwami auto która waży jedyne 70 mb, lecz jak chcecie takiej ostrej zmiany to wtedy proponowałbym Broken Crescent sam na tym nie grałem lecz sporo o nim czytałem i fajnie sie prezentuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
{Hussars}Czekus
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:00, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
SpartaN napisał: | Wielkie państwo, wiele terenów do obrony, a wydatek rzędu około 1,5 tys na szpiegów to nie mało. |
Z całym szacunkiem, ale czy to nie dzięki szpiegom właśnie państwo takie wielkie!? Może czas zacząć grac bardziej fair...stąd słuszna decyzja zmiany zasad na bardziej przetarte i ucywilizowane
Jeśli zamykacię tą ko to rozumiem ze moge czuć się wolny z obowiązku robienia tur za maura? czy będzie kontynuowana?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez {Hussars}Czekus dnia Nie 15:01, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milanos
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)
|
Wysłany: Nie 15:40, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe nic nie zamykamy jedziemy z nią do końca taka była ideea tej KO ;] a tak na prawdę dopiero zaczęła ona się rozkręcać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bronti
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Susz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SpartaN
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 2214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Pon 0:54, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Markouno napisał: | http://www.speedyshare.com/files/19634654/BS-WKOII-tura24wmar.sav
maury
Oddajemy honor poległemu pod Krakowem królowi Francji Filipowi Strażnikowi -cala armia walczyla dzielnie do ostatniego wojaka.
Połączone odziały francusko -angielskie nacierające od Norybregii na Prage w ogólnej sile pelnej flagi zostaly pobite i wycofaly sie na niemieckie landy .
Oblegany jest ponownie Sztokcholm-zgodnie z zasadami jako ze znajduja sie w nim tylko odziały pielgrzymów uznajemy ta twierdze za zdobyta ,oczekujemy ze te oddziały zostaną zlikwidowane a twierdza bedzie pusta tak aby mógł wkroczyć do niej w następnej turze.
Dzieki za pierwsza pomoc ze strony sojusznikow |
Mam takie pytanie skoro krucjat nie można używać do walki z chrześcijanami to czemu można używać dżihadów połączonych z siłami chrześcijaniskimi do walki z chrześcijanami???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Milanos
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalinówka Kościelna(okolice Białegostoku)
|
Wysłany: Pon 1:08, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nierozumiem? jak to połączonych mają z wami wojne to z wami się biją , a jako że są chrześcijanami to nie mogą być atakowane czymś co jest skierowane w niewiernych.
edit czy ci chodzi o najemnikow z ziem chrześcijanskich?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Milanos dnia Pon 1:09, 07 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|